Selasa, 24 Mac 2009

Kelahiran...

Assalamualaikum...

CTG merupakan komuniti roomchat
TawauFM@chat. Saya mula tergerak hati untuk menubuhkan komuniti ini kerana kesetiaan chatter berkunjung ke roomchat Tfm... ( founder la kunun2nya ni..hihihiii...)

Aku mula cetuskan idea ni ke dalam chat room Tfm seminggu yg lalu, tak silap saya pada 11 atau 12 Mac 2009. Sebelum ni, pernah jugak aku borak2 kosong dengan chatterz lain pasal rancangan in. Harap rancangan ini akan berjalan lancar walaupun perlahan. Untuk menamakan komuniti ini pun memakan masa beberapa hari kerana ingin mendapatkan idea dan pendapat daripada chatter. Kemudian, untuk lantikkan organisasi masih dalam pemilihan memandangkan ianya baru dicetuskan tetapi kerjasama daripada chatter2 amat memuaskan.

setakat ini sahaja daripada saya. Segala maklumat terkini akan dikemaskini da
ri masa ke semasa.


bermula pada 21hb April 2009 Hari Selasa jam 6.20 petang, nama ChatterzTawauFM akan di ubah kepada ChatterzRadioTawau atas sebab untuk mengelakkan penyalahgunaan nama syarikat/pemilik asal serta kekeliruan pihak lain. pertukaran nama ini adalah demi kebaikan bersama tanpa sebarang paksaan. sekian, terima kasih! PEACE!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan